Obserwatorzy

środa, 7 marca 2012

Świątecznie

U mnie praca wre:) na razie powstają jajka karczochy i haft. Na wymiankę wiosenną już częściowo prace powstały, jednak nie pokaże ich na razie, żeby moja przyszła para miała niespodziankę:). Obecnie jak wspomniałam powstają jajka karczochy, a z jednego wykluł się kurczaczek.

Jestem też na dobrej drodze do rozpoczęcia aktu, już mam narysowane linie pomocnicze. To będzie pierwszy taki duży obraz (mam nadzieję że podołam). W kwestii robótek haftowych to powstają metryczki, mam kolejne dwa zamówienia od Ani na buźki dla dziewczynki. Jedna już powstaje. No i w końcu muszę się zabrać za aniołki:)

2 komentarze:

  1. Jajca super, mi niestety one nadal nie wychodzą, a co do tego aktu to jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kurczaczek świetny, choć jajko także ładne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze