Obserwatorzy

wtorek, 29 maja 2012

Trochę nowości

Dzisiaj post ze zdjęciami w końcu:) Zacznijmy od tego że mam dzisiaj imieniny i po południu czekają mnie goście. Galaretka z truskawkami już jest w lodówce. Jeśli chodzi o pozostałe sprawy to mogło być lepiej nadal się męczę z prawkiem, i już mam powoli dosyć czeka mnie 4 podejście. Ale staram się nie martwić na zapas, choć nie zawsze mi wychodzi. W weekend wybieram się z chłopakiem na Lednicę, jestem ciekawa jak będzie, jadę pierwszy raz. Mamy plan jechać rowerem ale zobaczymy jak to wyjdzie.
Jeśli chodzi o sprawy robótkowe to ostatnio bardzo mało siadam do haftu, gdyż pomagam znajomemu w pisaniu pracy i czas mi przez to szybciej ucieka. W akcie pojawiają się kolejne krzyżyki, na razie w żółwim tempie, ale zawsze do przodu. Będę miała mały przerywnik, gdyż zapisałam się na wymiankę pachnącą różami więc będzie powstawać róża. Ostatnio dostałam od Ani CrossStitch oraz listki i motylki do tworzenia kartek:)

Słyszałam o filmie " Autor widmo" Romana Polańskiego, więc jak tylko nadarzyła się okazja to kupiłam ten film. Właściwie dołączony był do gazety:) Teraz czekamy z chłopakiem na deszczowy dzień, żeby go obejrzeć:)

2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zakupy :) życzę miłego oglądania filmu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze