Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

Jejku jak mnie dawno tu nie było:) Ale sądzę, że mi wybaczycie, gdyż mam ciekawe wieści. Ale zacznijmy od początku. Jako że mój chłopak dostał wolne dopiero we wrześniu, więc pojechaliśmy na małe wakacje. Planowaliśmy pojechać do Pragi, ale na początku wyjazdu stwierdziliśmy, że tak na ciemno nie ma co jechać i odłożyliśmy wyjazd na przyszły rok. Zwiedzaliśmy tereny Wałbrzycha, między innymi Szczawno Zdrój, jak również zamek Książ, zajrzeliśmy również do Palmiarni. Wybraliśmy się również w Góry Stołowe oraz do podziemnego miasteczka "Osówka". W Niedzielę (09.09) ruszyliśmy do Karpacza, po drodze odwiedzając Przełęcz Okraj. Poniedziałek spędziliśmy na zwiedzaniu Karpacza, między innymi odwiedziliśmy świątynie Wang. We wtorek wybraliśmy się na Śnieżkę. Podjechaliśmy na Kopę wyciągiem, a dalej na pieszo. No i dochodzę do tych ciekawych wieści. A mianowicie będą na Śnieżce patrząc na przepiękne widoki, mój chłopak się oświadczył:). Jednocześnie informując mnie, że w środę jedziemy na wycieczkę do Pragi, jednodniową ale z jakim finałem, gdyż oglądaliśmy krzyżykową fontannę:):)
Jeśli chodzi o robótki to metryczka powstaje już widać coś nie coś, ale zdjęcia na razie nie w kleje, gdyż padł mi aparat, a dokładniej akumulatorki a ładowarka u narzeczonego została.  W końcu również wysłałam paczuszki na wymiankę i przepraszam, że tak długo to trwało. Zaczęłam również przygodę z frywolitką, ale na razie to początki. A właśnie może znacie jakiś fajny kurs robienia frywolitek.

1. Gratuluję! :D
    Również byłam w tym roku w Karpaczu - uwielbiam góry, a i Pragę miałam okazję zwiedzić :) niestety jeden dzień to za mało, by wszystko zobaczyć, ale i tak pozostaję pod wielkim wrażeniem klimatu tego miejsca i z pewnością kiedyś tam wrócę :]

2. Gratuluję zaręczyn:)Frywolitki to dla mnie czarna magia. Ale nie mówię nie może też kiedyś skuszę się, żeby lepiej poznać tą technikę:)Pozdrawiam

3. Gratulację:) jaki to fajny czas być zaręczoną :) Powodzenia wam życzę i rychłego ślubu :)

4. nie będę oryginalna: GRATULACJE!!!
    frywolitka mi się bardzo podoba, ale na razie nie mam czasu. jak znajdziesz fajny kurs to daj namiar. widziałam coś kiedyś na youtubie, ale nie pamiętam już gdzie.
    pozdrowionka

5. Piękna ta fontanna i gratuluję zaręczyn :)

6. Gratuluje!!:) Na pewno będą to niezapomniane wakacje!!!:)

7. Gratulacje z okazji zaręczyn i duuuużo miłości i cierpliwości życzę:):) Dziękuję ślicznie za cudne cukieraski i te moje mulinkowe ulubione;):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia:)

8. gratulacje! to musiał być wspaniały wyjazd

9. Grtuacje z okazji zaręczyn,życze samych tak pięknych dni jak tam ten.

Piękna ta Twoja twórczość

10. Gratulacje !! Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę :)

11. O masz byłaś tak blisko mnie trzeba było dać znać to na jakąś herbatkę i ciacho byście wstąpili:)) Gratuluję i szczęścia Wam życzę:))) pozdrawiam cieplutko Viola