Obserwatorzy

czwartek, 8 listopada 2012

Nowe wyzwanie

Kurs powoli dobiega końca. Jeden egzamin mam za sobą, a drugi mam jutro, ale to jest do przeżycia i jakoś bardzo stresu nie mam. Więc teraz czekam i szukam jakiejś fajnej pracy, ale widoków na taka nie ma.

Jeśli chodzi o robótki to zaczęłam nowy projekt, jak na razie powstało kilka krzyżyków. Powinno szybko iść, bo jest tylko jeden kolor. Jak zaczynam nowy haft to mam niezły rozgardiasz, a moje przygotowania wyglądają mniej więcej tak
Wykorzystałam też haft, który pokazywałam poprzednio, a mianowicie wykonany spectrą. Powstał z niego podstawek pod kubek (który zresztą też był zakupiony w Haftix-sie).

3 komentarze:

  1. Muszę sobie kiedyś zrobić takie haftowane podkłaki jak Twoja. Jest śliczna!
    Życzę Ci, abyś jak najszybciej znalazła odpowiednią dla siebie pracę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze