Obserwatorzy

środa, 20 marca 2019

Scrabooking i wiele różnego

Ostatnio pracuje nad sekwencja dla znajomego więc krzyżykowo trochę się dzieje (na razie nie pokazuje efektów ale na pewno się pochwalę). Oczywiście po odwiedzinach Ania przybyło mi kilka nowych zestawów do haftu i innych przydasi.
Oczywiście od mojego ostatniego wpisu trochę minęło, a w między  czasie był dzień kobiet. Tradycyjnie dostałam kwiatki oraz czekoladę. Po kwiaty byliśmy z mężem w hurtowni, a że Ania zaczyna się bawić w scrabooking to zaopatrzyłam się w kilka tekturek i koralików.





W między czasie zaopatrzyłam się w wstązki 50 mm bo mam zamiar porobić sobie kwiatki i bukiety.

Przez wizyty Ani i jej ciągłe gadanie o robieniu kartek, również postanowiłam spróbować chociaż czasu nie mam, bo decupage też jeszcze nie spróbowałam. Ale się zaopatrzyłam w kilka papierów i dodatków (niektóre podwójnie bo do Ani też kupiłam). Zakupy między innymi z kik, Tiager oraz Empik.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze