Obserwatorzy

sobota, 26 lutego 2022

Coś się kończy coś zaczyna

 Przez ostatni czas nie miałam serca do prowadzenia bloga. Dużo w ostatnim czasie wydarzyło i dużo przemyślałam się nasuwa. Na początku prowadzenia bloga cieszyło mnie to co robię i naprawdę sprawiało przyjemność. Jednak ostatnie lata odebrały mi uciechę z tego zajęcia. Pojawiało się coraz mniej postów i za każdym razem kiedy chciałam wracać brakowało mi serca do tego wszystkiego. Jednak ostatnio coraz częściej myślę o powrocie, jednak dochodzę do wniosku, że nie będę wracać do tego bloga a zacznę od nowa. Nowy początek, nowe pomysły, nowy sposób dodawania postów nie będzie ukierunkowany na jeden temat, będzie przekrojem życia. Miejscem dzielenia się radościami i smutkami, pokusami i niepowodzeniami. 


Dziękuję wszystkim za zaglądanie do mnie i zapraszam na nowego bloga !!!





1 komentarz:

  1. Skąd ja to znam... Ale mam nadzieję , że obie będziemy mogły nadal blogować i wspierać się komentarzami.:) Powodzenia i czekam na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze