Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Zakupy i nie tylko.

Ostatnio stwierdziłam, że dawno nie robiłam hafciarskich zakupów. Więc postarałam się nadrobić zaległości i zakupiłam na allegro mulinę PND. Numeracja taka jak w DMC i bardzo dobry kontakt ze sprzedającym oraz szybka wysyłka. Na razie jeszcze nic z tych mulin nie powstało, ale na pewno w nie długim czasie jakieś małe dzieło powstanie.
Ze swoich zobowiązań powoli się wywiązuje, więc coraz więcej czasu na przyjemności. Oprócz spotkań z chłopakiem i różnych wyjazdów mam czas na czytanie i haft. Jeśli chodzi o książki, to obecnie jestem na etapie czytania kryminałów. Obecnie czytam "Samotny dom" napisany przez Agathe Christie. Polecam jak na razie bardzo wciągająca lektura:)
W temacie robótkowym to mam zamiar wrócić do aktu, ale najpierw przerywnik w postaci haftu na wymiankę pachnącą różami:) Mulina już przygotowana i tylko muszę się tylko wziąć i usiąść, myślę że juto trochę zrobię:)
A no i oczywiście kibicuje naszym piłkarzom:)

2 komentarze:

  1. Bardzo sympatycznie tu u Ciebie:) Nigdy nie robilam nic z muliny, czekam, az cos z tego wyczarujesz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy teraz do pracy i chwal się efektami ;)

    Zapraszam do mnie do zabawy :)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze