Obserwatorzy

wtorek, 7 sierpnia 2012

Uwaga, Uwaga!!!

Długo nosiłam się z tym zamiarem i w końcu się zdecydowałam. Jako, że liczba odwiedzin na blogu przekroczyła 2000 postanowiłam zorganizować candy. A oto zasady:

  1. Należy pozostawić komentarz o chęci wzięcia udziału w zabawie pod tym postem.
  2. Na swoim blogu wkleić baner ze zdjęciem i linkiem do candy.
  3. Zapisy do 29.08.2012 r. do godziny 23:59.
  
Nagroda będzie niespodzianką. Na pewno znajdą się tam przydasie do haftu :)

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:)
Magda (Igła)

34 komentarze:

  1. Lubię niespodzianki, zapisuje się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka hm.... staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzecznie staję w kolejce. Przydasiów nigdy za wiele.
    Baner znajduje się na moim blogu: http://skraweczki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. witam:) niespodzianki uwielbiam... hafcikować również... więc na takie cukieraski zapisuję się:)
    pozdrawiam niebiesko☺ yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja z checią się zapiszę na niespodziankę,a haftować choć jestem poooczątkującą- to lubię :):)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się! :) dołączam do obserwatorów, banerek na http://oliwkowepasje.blogspot.com/ w zakładce Konkursy, wyzwania i zabawy
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niespodziankom mówię zdecydowane TAK! i ustawiam się grzecznie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dołączam do udziału w candy, zapraszam również do mnie i na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałyby się takie przydasie :) Moje karteczki przyjmą każda ilość nici :) Zapisuje się więc Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również staje w kolejce, banerek juz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuje się :)
    Jeśli chodzi o przydasie do haftu to jestem zawsze chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja tez sprobuje swojego szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i ja, już dawno tego nie robiłam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie się zapiszę, lubię niespodzianki i rożne przydasie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię niespodzianki więc się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią się zapisuję!!:D Może tym razem się uda!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię niespodzianki więc ustawiam się w ogonku :-)
    beciahafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję w kolejce po przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Też chcę wziąć udział w tej "tajemniczej" zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. bedzie to moja pierwsza zabawa, dlatego moze mi sie poszczesci:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również się stawie - uwielbiam niespodzianki :-)
    pozdrawiam info o zabawie na moim blogu kwiatynatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja mam swoje małe marzenia krzyżykowe. ^^
    Pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie.
    Baner: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam niespodzianki! :D z miłą chęcią stanę w kolejce i zaproszę w wolnej chwili na moją rozdawajkę :]
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj to ja też chętnie dołączę do zabawy! Pozdrawiam! aga
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ooooo, jak będą przydasie do haftu to ja się z przyjemnością zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. po hafciarskie przydasie zapisuję się z ochotą
    i zapraszam również do siebie po konika
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzutem na taśmę zapisuję się na Twoje candy.
    Dana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze