Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

zaczełam kurs

Dokładnie zaczęłam kurs na specjalistę od kadr i płac. W końcu po roku bycia na bezrobociu udało mi się załapać na kurs. A i to nie przez Urząd Pracy tylko przez pewną fundację. Dzisiaj byłam na pierwszych zajęciach i jak na razie całkiem fajnie się zapowiada, w poniedziałek mamy integracyjny piknik:)

Jeśli chodzi o krzyżyki to kilka postawiłam, ale bardzo mało więc się nie będę chwalić. Jakoś w ostatnim czasie brak mi czasu. Zaczęłam haftować nićmi PND i muszę przyznać, że bardzo przyjemnie się nimi haftuje. Jak na razie jestem zadowolona z efektów.

W ostatni weekend w Żninie odbyły się targi rolne, atrakcji było co nie miara. Można było zakupić roślinki wszelkiego rodzaju, ale również pooglądać zwierzęta takie jak króliki, kurki ozdobne, gołębie czy alpaki. Można było także zobaczyć nowoczesny sprzęt rolniczy. Miałam również gości, a mianowicie odwiedził mnie chrześniak, który był pod wrażeniem i tylko powtarzał "łał" i "patrz" :)



4 komentarze:

  1. śliczny króliczek :):)

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluszek był na pewno zadowolony :) Powodzenia na kursie a po nim mnóstwa ofert pracy życzę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie imprezy. A jeszcze jak do tego jest regionalne jedzenie i rękodzieło to już w ogóle. Zapraszam do mnie. www.blog.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Spytam nieśmiało, bo nie wiem jakie to są nici PND? Życzę powodzenia na kursie, szybkiego przyswajania wiedzy, żeby więcej czasu było na krzyżykowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze